Khamis

Siapa Saya



Siapa Saya?


Assalamualaikum wbt & Salam sejahtera,

Hi semua!


Nama saya Normala Mat Tarmizi. Saya  adalah seorang pengedar berdaftar produk Shaklee. Ibu kepada 2 orang permata hati iaitu Marsya Maisarah Fairuzzain dan Fakhri Arsyad Fairuzzain. Isteri kepada Fairuzzain Ahmad. Saya seorang pekerja di sebuah syarikat swasta.


 Alhamdulillah dipertemukan dengan Shaklee secara tidak sengaja pada awal 2016. Pada asalnya saya sama seperti pengedar-pengedar yang lain, mencuba Shaklee untuk diri sendiri. Sehingga kini, saya adalah antara beribu-ribu pengguna yang berpuashati dengan produk Shaklee. Justeru, atas dasar ingin berkongsi tentang kebaikan dan manfaatnya, maka saya telah mengambil keputusan untuk menjadi pengedar aktif produk Shaklee yang sah dan berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan ramai pengguna-pengguna di luar sana.


Impian saya ingin menjadi Work At Home Mom (WAHM). Sebagai seorang ibu yang bekerja, kadang kala terasa masa yang diluangkan bersama anak-anak terlalu kurang iaitu pada hujung minggu dan sebelah malam sahaja. InsyaAllah suatu hari nanti saya bercita cita menjadi seorang WAHM. Saya berdoa agar rezeki saya bersama Shaklee akan terus dipermudahkan oleh Allah SWT. Ameen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan