Rabu

Cara Dapatkan Kulit Cantik, Putih dan Gebu

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Semua wanita mahupun lelaki mengidamkan kulit yang cantik berseri tanpa sebarang masalah dan cela. 

Bagi wanita yang sudah bersuami, ingin kelihatan cantik berseri di mata suami. 

Bagi wanita yang berkerjaya, mahukan kulit yang flawless kerana ia boleh meningkatkan keyakinan diri. 

Bagi pelajar yang banyak melakukan aktiviti anjuran pihak universiti atau kolej, haruslah menjaga kecantikan kulit mereka untuk tampil aktif dan berkeyakinan tinggi. 


Pilihan vitamin dan produk Shaklee 

Shaklee mempunyai pilihan vitamin dan produk yang bagus untuk penjagaan diri bagi mendapatkan kecantikan yang diidamkan selain dapat menjaga kesihatan sekaligus.

Asasnya, terdapat 2 pilihan utama:
  1. penjagaan Dalaman
  2. Penjagaan Luaran

PENJAGAAN DALAMAN 

Untuk penjagaan dalaman, terbahagi kepada beberapa vitamin mengikut kesesuaian dan keadaan kulit individu.


Vivix Shaklee akan menjadikan kulit anda kekal muda dan berseri-seri. pengambilan secara konsisten bukan sahaja dapat kekal cantik dan bebas masalah kulit malah anda juga dapat memastikan kesihatan sentiasa optimum kerana Vivix dapat mencegah daripada penyakit kronik.


Collagen Powder Shaklee memang terbukti berkesan. Segala masalah kulit boleh diatasi. Bukan sahaja untuk cantik dan menjadikan kulit licin bersih malah, ianya juga dapat menyembuhkan sakit lutut dan masalah sendi.


ESP Shaklee adalah pelengkap untuk kecantikan kulit kerana ianya mempunyai kandungan protein yang tinggi. Protein membantu menghasilkan kolagen dalam badan dan seterusnya membantu memastikan kesihatan dan kecantikan kulit sentiasa terjamin.


SR Vita-C Plus Shaklee juga dapat menghasilkan kolagen dalam badan. Ianya membantu mendapatkan tona kulit yang sekata. Dengan pengambilan secara konsisten akan menjadikan kulit lebih glowing dan radiant.


Vita-E Complex Shaklee mengandungi ekstrak grape seed yang boleh menjadikan kulit tampak lebih muda. Dapat menghilangkan parut dan mengatasi masalah blackhead dan whitehead. Ianya juga boleh dijadikan masker harian.


B-Complex Shaklee mengandungi set lengkap vitamin B. Wajah lebih glowing dan tidak kusam. Ianya juga sebagai anti stress yang dapat mengelakkan jerawat batu dan jerawat biasa tumbuh di kulit wajah. 

Singkir Toksin 

Untuk anda yang sudah mencuba pelbagai produk tetapi masih tidak berjaya mendapatkan misi kulit cantik berseri, berkemungkinan tubuh anda mempunyai banyak toksin. Maksudnya anda perlu detoks terlebih dahulu untuk memastikan penyerapan vitamin pada tahap maksimum. Dengan pengambilan Alfalfa Complex dapat membantu anda membuang toksin. 


PENJAGAAN LUARAN 

Penjagaan wajah akan lebih sempurna jika dijaga dari luaran dan dalaman. Produk Shaklee juga mempunyai rangkaian produk yang dapat memelihara kulit wajah dari luaran. 

Youth Skincare 


Penjagaan kulit anti penuaan Youth Shaklee dicipta untuk dipakai dalam 4 langkah mudah:
  1. Membersih
  2. Mencerahkan
  3. Pembaharuan
  4. Melembap (menghidrat dan melindungi)
Anti penuaan Youth yang maju dan canggih direka untuk berfungsi bersama-sama untuk memberikan hasil yang luar biasa dengan manfaat yang bertambah dari masa ke semasa. Bermakna, kesan pemakaian akan lebih baik semakin lama ia digunakan.

Setiap produk dalam rangkaian skincare Youth dibangunkan dengan vitamin anti penuaan. Juga teristimewa, polifenol untuk memberi manfaat rawatan kulit yang lebih baik dengan hanya 4 langkah.
  1. Membersih dengan YUOTH LUMINOUS GEL OIL CLEANSER.
  2. Menutup pori yang sudah dibersihkan dengan YOUTH PERFECTING SKIN TONER.
  3. Memulih dan memperbaiki kulit dengan YOUTH ACTIVATING SERUM.
  4. Melembap dan memberi nutrisi pada kulit dengan YOUTH AGE DEFENSE MOISTURIZER pada waktu siang dan YOUTH ADVANCE RENEWAL NIGHT CREAM pada waktu malam.
Bonus: Vitamin C dan E untuk meningkatkan keserian dan kecerahan kulit, serta menghilangkan kedutan dan menegangkan kulit dengan YOUTH RADIANCE C+E.


Untuk mendapatkan produk Shaklee anda mempunyai beberapa cara:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit.
  • belian di cawangan Shaklee terdekat dengan menggunakan (ID: 1243479)
  • hubungi saya di talian WhatsApp 012-2280104 (Normala Tarmizi) untuk sebarang pertanyaan dan order.


www.wasap.my/60122280104

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=78fd8f31412337a63e1c64d007a9bd9e


Pengedar Shaklee Anda
Normala Binti Mat Tarmizi (Mala)
Shaklee ID: 1243479
WhatsApp: 012-2280104
Personal FB: Normala Tarmizi
Instagram: malamasya

 TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan