Selasa

YOUTH Skin Care By Shaklee

Assalamualaikum & salam sejahtera

Shaklee telah mengeluarkan produk skin care terbaru untuk menggantikan Nutriwhite & Enfuselle. Kedua-dua produk itu bukan tak bagus, tapi Shaklee tawarkan yang jauh lebih bagus iaitu Youth Shaklee.

Youth Skin Care By Shaklee


Youth terdiri daripada 7 produk berikut:

1. Luminous Gel Oil Cleanser
2. Perfecting Skin Toner
3. Youth Activating Serum
4. Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30
5. Advance Renewal Night Cream (Rich or Light)
6. Radiance C + E Capsules
7. BB Cream

1. Luminous Gel Oil Cleanser 

Pembersih pH seimbang tanpa sabun 3 dalam 1, pembersih ini membasuh lembut, membersihkan dan mempersiapkan kulit kita untuk produk Youth yang lain.

2. Perfecting Skin Toner

Mengelupas, menghidrat dan menyuburkan kulit kita.

3. Youth Activating Serum

Produk ini mesti ada dalam senarai wajib skincare kita. Toner ini mempunyai teknologi yang telah dipaten iaitu Kompleks Pengaktifan Belia Shaklee. Ia mempunyai 10 x bahan aktif untuk memperbaharui kulit pada tahap sel.

Hasilnya, kulit kita akan menyokong pengeluaran kolagen dan menjadikan sel-sel berfungsi lebih muda.

4. Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30

Krim pelembap ini menghasikan perlindungan dari sinaran SPF 30 UVA / UVB matahari dan melindungi juga untuk kulit kita daripada pencemaran alam sekitar. Wow. perlindungan 2 dalam 1.

Tanpa bahan kimia dan hanya daripada bahan semulajadi. Krim pelindung matahari ini dihasilkan dari bahan semulajadi dan biopolimer dari hidupan laut.

5. Advance Renewal Night Cream (Rich or Light)

Krim malam Shaklee Youth menghidrat dan melembutkan kulit kita hingga jauh ke dalam kulit. Ia menyokong proses pembaharuan kulit semasa kita tidur.

Adunan ramuan botani proprietari Shaklee akan membantu pengeluaran kolagen dan elastin untuk menjadikan kulit kelihatan lebih muda, licin serta lebih bercahaya.

6. Radiance C + E Capsules

Vitamin C 20% tulin memulihkan sinaran kulit sihat dengan mengurangkan bintik-bintik pada kulit di sebabkan penuaan. Ini juga akan melicinkan tekstur kulit dan mencerahkan warna kulit.

Kapsul adalah berasakan tumbuhan, biodegradable dan tidak menggunakan pengawet. Gunakan tanpa was-was.

7. BB Cream

Balsem kecantikan pelbagai fungsi 5 dalam 1 ini menyediakan lapisan menyempurnakan rupa dan tekstur kulit kita. Tidak cukup dengan itu, BB cream ini juga akan membetulkan, menghidrat, menyuburkan dan melindungi.

Krim ini mempunyai fungsi tambahan pelindung matahari dari bahan semulajadi untuk menyediakan perlindungan SPF 30 UVA / UVB.

Testimoni Youth Skin Care By Shaklee 100% Natural and Parabens Free.







Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh WhatsApp Mala 012-2280104 sekarang. Dan anda boleh rasakan sendiri kebaikannya...

Atau...
Walk-in terus Ke Cawangan Shaklee yang Berdekatan: Jika anda tinggal berdekatan dengan cawangan Shaklee, anda boleh terus ke cawangan Shaklee yang berdekatan dengan menggunakan ID saya: 1243479  [Normala Mat Tarmizi]

www.wasap.my/60122280104

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=9f343cfac95bc225e0b18f930e06a640

Pengedar Shaklee Anda
Normala Binti Mat Tarmizi (Mala)
WhatsApp: 012-2280104
Personal FB: NormalaTarmizi
Instagram: malamasya

TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan