Isnin

Jana Pendapatan 4 Angka Dengan Shaklee

Anda mahu mencari pendapatan sampingan?
Anda mahu bekerja di rumah sambil menjaga anak?
Anda mahukan kerjaya yang fleksibel dengan masa anda?
Anda mahukan peluang perniagaan yang hampir tiada risiko?
Anda hanya perlu bermodalkan RM65!
Semua list diatas akan terlaksana!

SIHAT BERSAMA SHAKLEE ADALAH JAWAPAN UNTUK ANDA



Keistimewaan menjadi ahli Shaklee

Dengan menjadi ahli Shaklee dan mendaftar di bawah saya, selaku Distributor Shaklee yang sah dengan Shaklee ID: 1243479 anda mendapat jaminan keistimewaan yang saya tawarkan kepada anda iaitu:
  • Dinaungi oleh Master Coordinator tersohor
  • Sokongan berterusan
  • Tutorial secara online
  • Kelas dan coaching online/offline
  • Seminar dan gathering
  • Tips perniagaan daripada Master berpengalaman
  • Group bisnes support

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli atau pengedar Shaklee?

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran yuran sebanyak RM65 ataupun anda mendapat keahlian percuma apabila membuat pembelian produk Shaklee melebihi 200 point (lebih kurang RM650).

Setiap ahli baru akan dibekalkan dengan Starter Kit Set yang mengandungi info tentang Shaklee.
Kos penghantaran Starter Kit Set adalah RM10.

JOM BISNES DENGAN SHAKLEE

Teringin nak buat bisnes online tapi tak ada modal besar?
Pilih la Shaklee, sebab Shaklee tak perlukan modal yang besar. Cuma daftar ahli sahaja dan keahlian adalah seumur hidup. Untungkan!

Saya tak tahu nak berbisnes. Malu nak bercakap atau nak promote barang.
Tak tahu berbisnes bukan halangan. Saya akan ajar dari mula bagaimana untuk anda memulakan bisnes ini dari bawah sehingga anda berada di tempat selesa.

Tak ada masa nak pos barang, nak beli barang Shaklee?

Dengan Shaklee anda boleh lakukan bisnes ini 100% secara online. Nak tahu cara? jom join bisnes Shaklee dengan saya.

Betul ke bisnes Shaklee boleh dapat beribu-ribu sebulan?

Ya betul, dengan syarat anda seorang yang yakin dan tidak mudah putus asa. bukan setakat beribu-ribu malah sudah ramai yang mendapat income berpuluh-puluh ribu.

Tak mahukah anda mendapat bonus di tengah bulan?

Ingin membantu suami anda?
Ingin menaikkan taraf keluarga anda?
Ingin membeli apa sahaja yang anda inginkan?
Ingin membuat bisnes online yang sangat mudah tanpa modal yang besar?
PM saya, saya akan membantu tunjukkan jalan. Shaklee bukanlah skim cepat kaya..hari ini join bulan depan dah dapat berpuluh ribu. Tidak, Shaklee bukan seperti itu! Ada anak-anak tangga yang perlu anda lalui dimana anda akan seronok melaluinya!

Tak perlu kekalkan point dalan Shaklee

Apa itu point? Dalam Shaklee, setiap pembelian produk, anda akan disertakan dengan point (UV). UV terkumpul setiap akhir bulan akan ditukarkan kepada bonus dalam bentuk wang. Inilah kelebihan anda bersama Shaklee. Anda mampu menjana pendapatan sampingan dengan mudah.

Bagaimana jika saya tidak mahu berniaga dengan Shaklee?

Tiada masalah. Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee semata-mata untuk mendapatkan produk hebat dengan harga ahli. Jauh lebih murah. Boleh dikongsi dengan ahli keluarga dan saudara-mara. Jimat!

Apa yang diperlukan sekiranya saya hendak daftar sendiri di branch?

Anda memerlukan seorang ahli yang berdaftar dengan Shaklee apabila anda ingin mendaftar sebagai ahli. Dialu-alukan untuk menggunakan ID saya (1243479) dan mengisi borang di cawangan yang anda kunjungi.

Di mana nak belajar lanjut tentang Shaklee dan perniagaan Shaklee?

Jadi ahli berdaftar dengan saya (1243479), dan kita sama-sama meraih ilmu dan pendapatan kesihatan hebat diri sendiri, keluarga, sahabat dan semua orang bersama sifu Shaklee yang sentiasa membimbing hingga berjaya.

Saya sudah, kini tiba giliran anda. Jom hubungi saya sekarang!



Hubungi saya di talian wasap 012-2280104 (Normala Tarmizi) untuk info lanjut.


www.wasap.my/60122280104

Pengedar Shaklee Anda
Normala Binti Mat Tarmizi (Mala)
Shaklee ID: 1243479
WhatsApp: 012-2280104
FB Page: Vitaminstory
Personal FB: Normala Tarmizi
Instagram: malamasya

 TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan