Rabu

Promosi Hebat Shaklee Mei 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sempena menyambut bulan Ramadhan yang tak lama lagi bulan ni, Shaklee menawarkan promosi hebat sempena menyambut kedatangan Ramadhan ini.

Tunjukkan kasih sayang dengan memberikan hadiah kesihatan.

PROMOSI 1

Beli twinpack (2 item) mana-mana produk ini, dapat diskaun sebanyak 10%.
Beli 2 twinpack (4 item), dapat percuma Eco-N-Go bag.





3 produk yang mesti ada untuk menyambut Ramadhan

Performance Orange
Mengelakkan dehidrasi dan mengawal paras cecair dalam badan sepanjang berpuasa. Dengan propietari OPTI-Lyte campuran eletrolit ditambah campuran unik karbohidrat untuk memberikan tenaga segera dan berterusan disamping menyokong penghidratan optimum.

Meal Shakes
Membekalkan 19 jenis vitamin dan mineral untuk kekal aktif sepanjang Ramadhan. Minuman berkhasiat, sedap dan berkrim serta sumber yang kaya dengan kalsium, serat dan protein. Sesuai untuk kanak-kanak, remaja dan juga dewasa.

Chich Shake Mix (vanilla)
Mempunyai GI yang rendah bagi memberi rasa kenyang yang lebih lama sepanjang berpuasa. Minuman yang lazat, pantas dan berkhasiat. Ia membekalkan nutrien seperti satu hidangan, tetapi rasanya enak seperti pemanis mulut.

PROMOSI 2

Beli mana-mana set ini dan dapat percuma Eco-N-Go bag.



Cleanse and Burn Set

Terdiri daripada 6 vitamin

Herb-Lax
Untuk pelawasan yang kaya dengan serat. Untuk melegakan masalah sembelit yang kadangkala berlaku.

Peppermint-Ginger Plus
Menenangkan dan melegakan perut. Ia juga boleh membantu melawaskan penghadaman.

DTX Complex
Membekalkan nutrisi untuk menyokong fungsi hati yang sihat menggunakan fomulasi herba yang melindungi dan merangsang fungsi tubuh untuk mengekalkan hati yang sihat.

Lecithin
Dikenali sebagai mengemulsi semulajadi yang menguraikan lemak menjadi molekul-molekul kecil untuk penghadaman. Lecithin juga ditukar menjadi asetilkolina di dalam tubuh anda, yang diperlukan untuk membantu mengekalkan tubuh yang sihat.

Alfalfa Complex
Mineral yang membantu mengaktifkan enzim yang melaksanakan proses tubuh. Alfalfa bermaksud 'raja segala makanan'. gelaran tersebut diberikan kerana ia sangat berkhasiat. Alfalfa mempunyai sistem akar tunjang yang boleh mencecah sedalam 6 meter kebawah. Ini membolehkan ia menyerap fosforus, zat besi, magnesium, klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin.

B-Complex
Memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda. B-Complex Shaklee membekalkan 8 vitamin B yang seimbang untuk menguatkan tubuh anda, menlengkapi jurang vitamin B. Membekalkan kuantiti asid folik dan biotin yang cukup sesuai untuk tubuh yang sihat.

Revitalise Set

Terdiri daripada 3 vitamin

CoQ-Trol Plus
Tingkatkan tenaga anda. Kekal aktif dan bertenaga dengan Coenzyme Q10, anti oksida yang menyokong sel untuk menghasilkan tenaga. CoQ-Trol Plus membekalkan sebatian semulajadi dan propietari dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama resveratrol dan tokoferol. Untuk penyerapan optimum, ia dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun.

Cinch Tea Mix
Minuman yang menyegarkan. Lupakan kopi dan minuman manis. Ini cara yang selamat dan semulajadi untuk menceriakan hari anda dan menukar saiz pakaian anda. Campuran eksklusif teh hijau, putih dan merah, serta taurina untuk meningkatkan tenaga seharian agar anda sentiasa segar dan cergas. Nikmatinya pada bila-bila masa, panas atau sejuk.

Vivix
Campuran proprietari saintifik termaju kami adalah berasaskan anggur muacadine - salah satu buah-buahan semulajadi paling sukar ditemui dan paling berkuasa. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mempunyai pekatan luar biasa asid alegik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.



Untuk mendapatkan produk Shaklee, anda mempunyai beberapa cara:
  • belian di cawangan Shaklee terdekat dengan menggunakan (ID: 1243479)
  • hubungi saya di talian WhatsApp 012-2280104 (Normala Tarmizi) untuk sebarang pertanyaan dan order.
www.wasap.my/60122280104


Pengedar Shaklee Anda
Normala Binti Mat Tarmizi (Mala)
Shaklee ID: 1243479
WhatsApp: 012-2280104
Personal FB: Normala Tarmizi
Instagram: malamasya

 TERIMA KASIH

6 ulasan:

  1. Best sungguh promosi bulan ni..sesuai untuk persediaan puasa

    Penawar Sopak Secara Semulajadi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang best sangat. Produk yg mesti ada untuk puasa ni

      Padam
  2. Bagusnya..mesti grab utk puasa ��

    Why Supplement?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang dah standby awal-awal lagi sebelum puasa ni

      Padam
  3. bagus suplemen ni semua. ada promosi pula tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang kena masanya untuk dapatkan semua suplemen ni time promosi ni

      Padam