Selasa

Promosi Shaklee Disember 2017 : Vivix & Vitalea For Children


Setiap bulan Shaklee akan mengadakan promosi bagi produk-produk terpilih. Pada bulan Disember ini, Shaklee telah memilih Vivix dan Vitalea For Children.



Vivix

Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.



Keistimewaan Shaklee

Campuran proprietari saintifik termaju Shaklee adalah berasaskan anggur muscadine – salah satu buah-buahan semula jadi paling sukar diperolehi. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mengandungi pekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.

Shaklee memanfaatkan keberkesanan anggur muscadine ini ke dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol.

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK KE ATAS TUBUH

1) Membaiki dan melindungi sel.
Setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA akibat radikal bebas. Vivix berfungsi untuk membaiki dan melindungi sel dari dirosakkan oleh radikal bebas. Dengan mengambil Vivix, kadar kerosakan dapat diperlahankan dan dapat dilindungi oleh resvertol dan polyphenol yang tinggi dalam Vivix.

2) Mempertahankan dan mengawal genetik.
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur sel. Dalam satu penemuan utama dalam ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

3) Memberi tenaga kepada sel(Mitokondria).
Satu lagi tindakan hebat Vivix ialah dipanggil Mitokondria atau penjana tenaga kepada sel. Mitokondria mempengaruhi prestasi sel, jika kecekapan mitokondria menurun, prestasi sel juga akan memendekkan usia sel. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis(pembentukan baru) mitkondria untuk meningkatkan tenaga dalam sel.

4) Meningkatkan Prestasi sel dan melambatkan penghasilan protein AGE.
AGE(Advance Glycation End Products) adalah bahan akhir hasil daripada di proses oleh sel badan. Ia sangat merbahaya dan merosakkan pada tahap selular. AGE ini boleh menyebabkan kerosakan pada sel-sel dan juga sistem tubuh badan manusia. Ia boleh menyebabkan banyak punca kepada penyakit kronik jika dibiarkan tanpa pencegahan. Vivix mengandungi 10 kali ganda lebih kuat Resveratol yang mampu melambatkan pengumpulan protein AGE dalam tubuh.

Promosi Vivix Shaklee Disember 2017 


Untuk Disember, anda berpeluang membeli Vivix pada harga terbaik:

1) Beli 6 botol dan dapatkan:

  • 1 botol secara percuma (bernilai rm503)
  • Keahlian percuma
  • Pos percuma
  • Pulangan tunai sebanyak rm251++
Bermakna anda mendapat penjimatan sehingga RM800++

2) Beli 2 botol dan dapatkan:

  • Keahlian percuma
  • Pos percuma
  • Pulangan tunai sebanyak rm36
Bermakna anda mendapat penjimatan sehingga rm300++

Kedua-dua promosi ini boleh dinikmati oleh semua ahli Shaklee dan ahli baru.

2. Vita-Lea for Children


Multivitamin Kanak-kanak yang Enak. Serlahkan potensi si manja anda. Apapun si manja lakukan, yakinlah bahawa Shaklee menyediakan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh si manja anda untuk membesar.

Si manja anda yang sedang membesar memerlukan vitamin dan mineral yang mencukupi untuk kesihatan dan tumbesaran optimum mereka. Tetapi kebanyakan kanak-kanak sangat memilih makanan. Usah risau, Vita-Lea for Children dicipta khas dengan mikronutrien berspektrum luas untuk memenuhi keperluan nutrisi si manja anda.

Keistimewaan Shaklee
  • Vita-Lea for Children dihasilkan dengan rangkaian 18 vitamin dan mineral yang komprehensif.
  • Setiap hidangan menyediakan 100% Nilai harian kesemua lapan vitamin B, serta vitamin C, D dan E yang memainkan peranan penting untuk menyokong tubuh yang sihat.
  • Tanpa tambahan pengawet, pemanis atau perasa tiruan, dan ia dimaniskan secara semula jadi menggunakan xylitol yang tidak menggalakkan kerosakan gigi.
  • Bebas gluten dan berperisa anggur lazat yang pasti digemari oleh si manja.
Promosi Disember 2017, setiap pembelian 3 botol Vita-Lea for Children akan mendapat 1 botol percuma.


Sekiranya anda berminat untuk dapatkan Vivix dah Vita-Lea for Children, boleh hubungi saya sekarang!



Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnose, merawat, menyembuh atau mencegah penyakit tertentu. Tetapi produk nutrisi yang membantu badan melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh badan seterusnya membantu sistem badan berfungsi dengan lebih baik.

Pengedar Shaklee Anda

Normala Binti Mat Tarmizi (Mala)

Shaklee ID: 1243479

WhatsApp: 012-2280104

Personal FB: NormalaTarmizi

Instagram: malamasya

TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan